plyma.blogg.se

Svårt beslut.

Publicerad 2015-05-18 20:50:06 i Veteranbil,

Har beslutat mig för att försöka sälja.
Det var ju egentligen en hot rod jag ville ha. Alternativen är att bygga på den här eller att sälja och hitta något lämpligare. Den här är ju perfekt för att börja bygga på. OM det inte hade varit för historian och själen om bilen. Hade det varit 10 tidigare ägare och lite ombyggd, hade jag inte tvekat. MEN hjärtat och förnuftet säger mig, det är bättre att sälja den till någon som uppskattar bilen som den är och bara vill fortsätta vårda den.
Lägger in lite flera bilder.
Allt det här hittade jag i trälådan som stod i koffurten. En del nya delar som, torkararmar, blad, kamkjedja, hjulcylindrar, och hjullager. Lite andra delar, verktyg ocg bra att ha grejor. 
Notera bromsljus i mitten.
 
 
 
Orginal tyget syns lite i sprickorna på överdragsklädseln. Har inte vågat ta av överdraget.
Reperationshandbok och en passande sökarlyckta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2015-06-04 00:30:14

Hej! Jag måste bara säga att jag är glad att du inte börjar bygga om denna fina originalbil! Hade jag haft pengarna hade jag hörna köpt den och tagit hand om den! Tycker att det är bra att du verkar hitta den "rätta" ägaren till bilen också. Värmer ens hjärta.

Svar: Ååå Tack för uppskattningen, det värmer.
elcorvair.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela